20 Eylül 2015 Pazar

Yorucu Bir Haftasonu - A Tiring Weekend

Gerçekten çok yorucu bir haftasonu oldu bu benim için. Cumartesi sabahı kahvaltıda Colin ne yapalım diye sordu. Hava çok güzeldi kano yapmaya gidebilir miyiz dedim. Neden olmasın dedi. Yaklaşık 1 saat sonra 3 Brazilyalı kız, ben, Mustafa, Mustafa'nın host babası, Colin, Shiann ve Ahna nehrin bir kenarındaydık. Kano veya kayak yapabilirsiniz dedi Colin. Kano 2-3 kişilik tek taraflı bir kürekle kullanılanlardan kayak da tek kişilik iki taraflı kürekli bildiğimiz kano:D Ben kayağı seçtim çünkü daha eğlenceli geldi. 3 saatlik bir gezinin ardından o kadar da eğlenceli gelmediğini söyleyebilirim ama:D. 3 saat boyunca mürek çekmek gerçekten yorucu bir işti. Ondan sonra eve gelmemiz de 1 saati yakın buldu. Günün çoğunda dışarıdaydım yani. Gelince eve girersem bir daha çıkamam diye hemen bisiklete atladım. İlk Isaiah'ı çağırdım. Bana katıldı. Duda'ya(bize yakın oturan Brezilyalılardan biri) gelmek ister misin demiştim kanodan dönerken ama çok yorgunum demişti. Bunu Isaiah'a da söyledim ama o umursamadı gittik ve Duda'ya başka seçenek bırakmadık:D. O da katıldı. Serviste gördüğüm yakınlarda oturan bizim sınıftan iki kız daha vardı. Isaiah'a onları da çağıralım evlerini biliyorsan dedim. Katılacaklarını düşündüğümden değildi de öyle bi şansımı deneyeyim demiştim:D Isaiah'ın onlarla pek bi alakası olmasa gerek bana çok tuhaf bir bakış attı sanki aklımı kaçırmışım gibi. Sonra evlerini bildiğini söyledi. Evler birbirine yakındı. Birinin önüne geldik. Bana bu senin fikrindi sen konuş dedi. Oluur dedim sanki çok tuhaf bir şey yani yaptığım:D. İlk gittiğimiz Mackenzie'nin eviydi. Kapıyı o açtı. Onu davet ettim ama çıkması gerekiyormuş gerekmese gelmek isterdim dedi. Bir daha ki sefere artık dedim ben de. Diğer kızın adı Paige. Maalesef o evde yoktu kapıyı kimse açmadı. Biz de 3 kişi takıldık. Eve döddüğümde yorgunluktan bitmiştim.

Bugün de sabah kalkıp hemen Colin'in çalıştığı otele gittik. Oradan küçük bir kiliseye geçtik. Kilisenin birazına katılıp kalanında dışarıda fotoğraf çektim. Ama maalesef onları şu an aktaramayacak kadar yorgunum:D. Kiliseden sonra otele geri dönüp yemek yiyip havuza gittik. Ahna ile uzun bir süre boğuştuktan sonra eve döndük. Eve gelince hemen bisiklete atladım ama kimse bana katılmadı ve ben de çok yorgundum. Yarım saat civarı dolandıktan sonra eve yığılıp ödevlerimi bitirdim.

Şu an bir an önce yatağa gitmek için an atıyorum. Resimleri yarın koyarım büyük ihtimalle:D


A Tiring Weekend


This weekend was really tiring for me. Saturday in the breakfast, Colin asked what to do. I suggested going canoing and everyone agreed. After a 1 hour ride, we met Mustafa, his host dad and 3 Brazil girls at the shore. There was two oppurtunity. One is 2 or 3 people canoe and the other one is one person with a two sided pedal kayak. I chose kayak, ıt seemed more fun. But after 3 hours of pedaling, everything started to seems a torture:D After 3 hours of kayaking we went to our house in one hour. So the most of my day went outside. After I came home, I asked Isaiah to ride a bike and he accepted. We called out Duda(one of Brazil girls) even though she said she was too tired. We left her with no choice:D So she joined us too. I have seen two girls from our class in the bus, so I asked Isaih if he knew where they live. He said yes but he was looking at me like I was mad. I suggested calling them too. He took us to their house which are really close to each other. First we went to Mackenzie's house. Isaiah told me that ıt's my idea so I should talk. I was ok with that, thıs ısn't something crazy at all. So I knocked the door and she came. I called her out but she said that she had to go somewhere and ıf whe weren't, she would like to come. I said ok, maybe next time. And we went to Paige's house. But she weren't at home. So we three rode togheter and I was exhausted at the end of the day.

Today, we went to the hotel which Colin works at. Then we went to church. I joined a bit and then went out to took pictures. Unfortunately I'm too tired to upload them:D After the church we went the hotel again to eat and we went to swimming in pool. After fighting with Ahna for a long time we went back home. I went for a ride when we arived but nobody joined me and I was too tired. So I just rode like half an hour and came back. After that I finished my homeworks.

Now all I wanna do is going to my bed. I'll probably upload pictures tomorrow:D

3 yorum:

  1. "Katılacaklarını düşündüğümden değildi de öyle bi şansımı deneyeyim demiştim:D "

    Güldürdün beni yine Metehan:)

    Sen anlatirken ben yoruldum burda valla Iyice bir dinlen artik.... resimleri merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil