16 Eylül 2015 Çarşamba

Yakın Çevremden Kareler - Shots From Environment

Evet 2 gündür yazmıyorum ama bunun nedeni hem yorulmuş olmam hem de yazacak pek bir şey olmaması. Amaaa bu hatamı fotoğraflarla telafi etmeye karar verdim:D


Burası benim fen sınıfım. Ne alaka diye sorarsanız hiçbir fikrim yok. Tüm ders araları 2 dakika ama bu 15 dakika diye hazır vaktim var çekeyim dedim:D


Bu da fen sınıfından bir manzara.


Okuldan geldiğim yol, Her yeri ağaçlarla kaplı çok seviyorum:D


Her ne kadar güneş çekmeme izin vermemiş olsa da burası bizim evin arka bahçesi. Hep bu kapıyı kullanıyoruz(kapı sağdaki merdivenlerle çıkılan yerde).


Burası okulun önü, arkadaki de ilk okul.


Bu benim okulum.


Bugün kızların futbol maçı vardı. Biraz baktım ama yok futbol çok sıkıcı:D


Ve favorime gelecek olursak bu ve aşağıdaki her gün üstünden geçtiğim köprüden. Şahsen muhteşem olduğunu düşünüyorum.


11 yorum:

  1. Özellikle ağaçlı yolunuzu çok beğendimm :) Çok şanslısınız...

    YanıtlaSil
  2. Gören gözlerine sağlık... Ne güzel kareler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel fotoğraflar olmuş , sağlıcakla kal canım

    YanıtlaSil
  4. okul yolu düz gider:)

    çok güzel fotoğraflar.yaşamak gibi.

    YanıtlaSil
  5. Favorin iyiymiş gerçekten de muhteşem.

    YanıtlaSil
  6. Hey kanada numarası aldın mı (telefonu az kullanacagini okudum evet)?-ayşegül

    YanıtlaSil
  7. Hepinize çok teşekkür ederim, gerçekten çok güzel bir yer:)

    YanıtlaSil
  8. Günesten sikayet etme, bol bol depola derim :) Nehir güzelmis gercekten...

    YanıtlaSil
  9. Hep böyle bol fotolar isteriz Metehan (isteyenin bir yüzü.......) :) Harika oluyor bakmasi.

    Handan'cim sen burayi bir ziyaret etmen sart bence. Git de oralardan daha ne fotolar cikarmis görsün millet:))

    YanıtlaSil
  10. Annesinin oğlu olduğunu kanıtladın. Fotolar harika, bulunduğun yerde.
    Çenebaz

    YanıtlaSil