23 Eylül 2015 Çarşamba

Bayramınız Kutlu Olsun:D

Tamam bunu da İngilizceye çeviremeyeceğim şimdi:D Başta annem, babam, anneannem, Bilgiç, dayım, Aynur Ablam ve bloğumu ziyaret edip yorumlarıyla heyecanıma heyecan katan tüm takipçilerim(eh sanırım böyle de diyebilirim:D) olmak üzere herkesin Kurban Bayramı kutlu olsun:)
Annemin fikri üzerine(zaten böyle fikirler anca ondan çıkıyor:D) yarın okula üstünde Türk Bayrağı olan bir t-shirt ile gideceğim. Umarım birilerinin ilgisini çekmeyi başarabilirim:D. Sonuç olarak bu kültür değişim programı iki taraflı yani. İşin aslı annem şeker al dağıtırsın demişti ama maalesef şehre inemedim. Neyse ki kimsenin şeker beklentisi yok:D. Çok güzel bir gün ve bayram geçirmeniz dileğiyle, herkese günaydın!

Edit: plan değişikliği, t-shirtü 29 Ekime saklıyorum:D

3 yorum:

  1. Sevgili Metehan,

    daha dün aksam blogumdaki yazimda "sevdiklerinizle beraber gecirebileceginiz güzel bir bayram diliyorum" diye yazarken seni düsündüm biliyor musun? Ilk defa ailesinden ayri, üstelik bukadar uzakta bir bayram gecirecek yavrucak dedim. Anneni düsündüm ( o konuya hic girmicem yoksa aglarim bak):)
    Evet, bu bayram sizin icin zor olabilir ama var ya Metehan, okadar güzel bir deneyim yasiyorsun ki su an...okadar güzel ve degerli bir tecrübe ki bu senin icin, keske benim ogullarima da kismet olsaydi böyle birsey. Ben sahsen acaip heyecanlaniyorum ve sanki benim oglum bunlari yasiyormus gibi seviniyorum, cok büyük bir merakla, ilgiyle ve heyecanla takip ediyorum seni ve orada yasadiklarini.
    Bunun degerini bil demeyecegim, cünkü sen bunu zaten bilen bir insansin. Yasina göre de coooook olgun ve güclü bir delikanlisin. Anneni gectim, ben bile burada gurur duyuyorum seninle. Bir Türk gencinin en güzel örneklerinden birisin sen. Orada senin gibi birini taniyacaklari icin ben cok mutluyum Türkler adina.
    Yani uzun lafin kisasi, birdahaki kurban bayraminda bu hasretligin acisini cikartacaksin nasilsa insallah ve iyi ki gitmisim, bunlari yasamisim diyeceksin hayatinda. Müthis bir tecrübe olacak senin icin.
    Tesekkür ederim kendi adima ve senin de bayramin kutlu olsun diyorum.
    Coooooook selamlar:) Allaha emanet ol...

    Ayse Teyzen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Ayşa Teyze:) simdi buraya uzun bir tesekkur mesaji yazmak istiyorum ama olmuyor, maalesef tesekkur ederimle yetinecegim galiba:D

      Sil
  2. İyi bayramlar Metehan. İnşallah bundan sonraki bayramlarda ailenle birlikte olacaksın.T-shirt'ü 29 Ekimde giymek daha iyi fikir.
    Çenebaz teyzen

    YanıtlaSil