9 Kasım 2015 Pazartesi

Quebec Notları No.1 - Quebec Notes No.1

Ya aslında hepsini tek yazıda da yazabilirim ama maksat konumu hemen bitirmemek. 3 günlük malzeme var burada:D. Aslında yok ama olsun.

Cuma sabah saat 5:30'da kalktım. Daha uyanamadan önceki günden hazırlamış olduğum çantamı aldım ve yola çıktık. 1 saat kadar yolun ardından daha anca otobüs varabilmiştik. Giderken her yer dolu olduğundan ben Mustafa ile oturuyordum. 1 saate yakın ondan bundan sohbet ettik. Ayrıca arada mikrofonu alıp tüm otobüse 10. Yıl Marşı, kolbastı falan çaldık:D.

Şimdi size yolun güzel fotoğraflarını atmak isterdim. Sırf annem yolu kaçıracaksın dedi diye uyumamaya bile karar vermiştim. Ama bir saat boyunca iki yanımızda da sadece ağaçlar olunca ve daha 7 saat yolumuz olduğunu öğrenince kalan yol boyunca uyudum.

Quebec'e vardığımızda saat geç olmuştu. Biz direk bir alışveriş merkezine bırakıldık. Herkes sevinçle saldırdı. Biz Türk tayfa (Barkın, Mustafa, Yalın, ben) direk yemeeek diye atıldık zaten. Bu sırada KFC'nin yanında PFK diye bi tavuk lokantası bulduk. Barkın'ın tepkisi eşsizdi:

"Aha bu da Pentaki Fried Kitchen"

Biz tabi ki yıkıldık:D. Zaten tüm gezinin en eğlenceli yanı Türk tayfa olarak gezmemizdi. Zaten 4 ergen takıldık desem anlarsınız herhalde:D.

Alışveriş merkezinin en komik anları arasında şunlar da vardı. Spor mağazasında kasaya gittim. Kasadaki bayan Fransızca başladı konuşmaya. Fransızca bilmiyorum dedim, özür dilerim sizi Fransız sandım dedi:D. Daha önce Çinli, Alman ve Brazilyalı falan sanılmıştım ama Fransız ilk oldu:D. Sonra yemek yemeğe gittik. Menüyü anlamadığım için kasiyere sordum İngilizce biliyor musun diye. Biliyorum dedi. Sonra da başladı Fransızca konuşmaya. Yav kardeşim ben sana zevk olsun diye mi sordum bunu şimdi:D. Ayrı bir komik olay ise  koskoca alışveriş merkezinde yaklaşık 3 saat geçirmemize rağmen neredeyse hiçbir şey almamış olmam sanırım:D.


Tek aldıklarım bu harika raket ve toplardı:D. (Oynayan kimse yok ama olsun ben duvarla bile oynarım, özledim ya:D)


Neyse oradan sonra otelimize geçtik. Otelde biz aynı dörtlü kaldığımızı öğrenince iyi eğlendik tabii ki:D. Uyuduğumda saat gece 3 civarıydı. Çok eğlenceli bir gündü ve bu daha sadece başlangıç...


Quebec Notes No.1

I'm going to write my 3 days Quebec trip in three parts so I could write more:D.

But first day we nearly did nothing. I got up at 5:30 in the morning and went to bus. Our trip was 8 hours of travelling in which I usually slept. I sat with my other Turkish friend Mustafa and we talked for an hour and we played some songs for whole bus.

It was very late when we arrive there, so we just went to a big shopping centre. I only bought the tennis racket above:D. But most of the time, me and my other three Turkish friend hang out and had fun. It was great to talk with other Turkish boys.

In mall, some of the cashiers thought I was French and tried to talk French:D. I was mistaken to be German, Brazil or Chinese but this was the first time that someone though I was French:D.

While we were there, my friends and I saw a chicken restaurant that looks like KFC but named PFK. And my friend's words were the best:

"Here we have Pentaki Fried Kitchen."

After the mall, we went to our hotel. We four Turkish boys stayed together which means "Party Hard!":D.

My first day was lots of fun and it was just a beginning...

2 yorum:

  1. Yeğenim ben seni yerim yerim. Ne güzel yazıyorsun yahu, soluksuz okuyoruz:)
    Öpüyorum

    Dayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Beğenmene sevindim:D

      Sil