15 Kasım 2015 Pazar

İyi Ki Varsın Babacığım:)

İyi ki varsın babacığım:). Benim için yaptığın her şey için sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Senden öğrendiğim şeyleri yazmaya çalışsam bu sayfa yetmez:).

Ben gitmeden önce bana demiştin sensiz ev aynı olmayacak diye. Niye ki demiştim, zaten ya uyuyorsun ya uçuşta. Olsun demiştin, görmesen bile birinin yan odanda olduğunu bilmek ayrı bir duygudur. Duygulanmıştım...

Her şeye bir planı bir fikri olan, her şeyi tamir edebilen, istediği her şeyi elde edebilen, bizim için elinden gelen her şeyi yapan canım babam. Sana sahip olduğumuz için ailecek çok şanslıyız bence. Seni çok seviyorum, iyi ki doğdun:)

5 yorum:

  1. Duygulandirdin bu sefer beni cocuk...


    "Bu defa güldürmedi...."

    :)


    Cook cooooook uzun , birlikte gecirebileceginiz saglikli ve mutlu yillar diliyorum size babaciginizla Metehan. Iyi ki dogmus.

    YanıtlaSil
  2. Birlikte geçireceğiniz daha nice uzun yıllara :))

    YanıtlaSil
  3. Bir baba bundan başka ne ister ki. babacığınla daha nice mutlu, sağlıklı yıllarınız olsun.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Çok duygulu.ağlamayayım şimdi değil mi? babalar ve oğullar ..mutlu olun hep.

    YanıtlaSil
  5. Hepinize iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil