4 Ekim 2015 Pazar

EN İYİ YEMEK! - BEST MEAL EVER!

Bugünün aslında hiçbir özelliği yok. Beni her pazar olduğu gibi sabah erkenden kaldırdılar ve kiliseye gittik. Ben dışarıda müzik dinliyip kendimi zamanımı boşa harcamadığıma ikna etmeye çalışarak 3 saat geçirdim. Sonrasında otele gidip orada yemek yedik. Daha doğrusu onlar yediler. Otel çok pahalı ve porsiyonları çok büyük. Ben de çok aç değildim ki aç olduğumda bile bitiremiyorum. Boşuna ziyan olmasın diye bir şey yemedim. Evde kendime sandviç yaparım derken aklıma omlet fikri geldi. Alışveriş merkezindeydik ve ben gidip peynir baktım. Kanada'ya giderseniz boşuna peynir aramayın. Adamların yedikleri tek peynir ya ince dilimli cheddar ya da peynir çubuğu diye sosis şeklinde cheddar. Ben tabii ki cheddardan yapmak istemediğimden biraz daha bakınırken pizza için rendelenmiş mozarella buldum. Hemen kaptım tabii. Eve gelince yumurta tamam peynir tamam, eee bana bir şeyler daha lazım. Buzdolabına baktım tavuk var sadece. Tavuklu omlet gözüme hiç cazip gelmediğinden Colin'e sormaya gittim sosis benzeri domuzsuz bir şey var mı diye. Var olması lazım biraz sosis diye gitti ve buzluktan bilin bakalım ne çıktı. Maret sucuk! Yazıları bile Türkçe'ydi. Geçen sene Mustafa getirmiş. Açılmamış bir paket. Benim gözüm döndü tabii:D. Hemen dilimleyip omlete kattım. Elektrikli ocağa alışık olmadığımdan biraz yakmış olabilir ama benim şu bir ayda yediğim en süper şeydi kesinlikle:D Zaten omlete omlet diye değil de sucuuk diye bakıyordum. Görgüsüzlük yapmak istemem ama şaheserimi koymazsam olmaz bence:D



(sshh kesinlikle çok güzel gözüküyor çaktırmayın)




BEST MEAL EVER!

Acually nothing different happened today. They woke me up early, we went to church. I was outside, listening to music and trying not to think that I'm wasting my time. After 3 hours like that, we went to the hotel. They ate their branch there but I was not hungry very much and the meals are too big and expensive there. So I didn't want to waste anything and decided to make myself a sandwich in home. Then I had a idea of making an omlette. We went to market, I searched for some cheese. Because ın here, they only eat thin sliced cheddar which I certainly don't want in my omlette. By the chance, I found some mozarella for pizzas. When we arrived home, I took my eggs and my cheese. But that was all. I thought I needed something else. There was only chicken in the fridge and I didn't want a chicken omlette, no thanks. Then I asked Colin if there is anything that I can eat without pork. He said that there should be. And he gave me a pack of sousages from Turkey. I don't think that they have a name in English:D So I was very happy. I made my omlette and ıt was the most delicious meal that I have ever eaten in here:D

10 yorum:

  1. Kesinlikle nefis görünüyor Metehan :)) ( ben yanmışa yakın pişmiş severim de sucuğu ) eline sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Sansa bak... sen tut elin Kanada'lisinin buzlugundan Maret sucuk cik, iyi mi?:))

    Harika olmus Metehan, ellerine saglik. Senin adina cok mutlu oldum.
    Orada türk marketleri de yoktur tabii degil mi.... en azindan burada, Almanya'daki gibi her köse basinda bulmak mümkün degildir ne yazik ki.

    Ama üzülme... yaraticiligi gelistiriyor bu gibi durumlar. "Bu da bi imtihan iste yavrim..." derdi rahmetli babaannem olsaydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yok burada oyle seyler:D ama gercekten yaraticiligim gelisiyor:D

      Sil
  3. Kendine yaptığın bu yemeğin tadına diyecek yoktur.
    Otelde pahalı yemiyim demişsin ya okuduğum andan itibaren burada da masadan hızlıca kalkıyordu diyorum kendime.
    Canının istediğini yiyebileceğin destek dayın ve aynur abla dan olsun sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yedigim en guzel seydi :D Ve olay benim param degil onlar odeyecek zaten de iste hem o kadar para harcayip hem de yemegi yazik edecegim icin vazgectim:D

      Sil
  4. Ellerine sağlık, afiyet olsun. Kanada ellerinde Maret sucuk da bayağı büyük şansmış. Hemen bir piyango bile al ya da orada loto gibi bir şeyler varsa oyna:)))))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. sucuk çok iyiymiş Metehan

    nasıl bir zevkle yemişsindir onu , sana sucuk mu göndersek ne etsek :)))

    zuhal

    YanıtlaSil