23 Ekim 2015 Cuma

Ziyafet, spor, dans - Feast, sport, dance

Şimdi başlık ne alaka. Esasında dünü özetliyor. Niye dünü? Çünkü akşam 11'den sonra internetim yok dün yazamadım:D. Baya yoğun bir gündü. Üçüncü derste ziyafete çağrıldık. Tabi benim kafam iyice karıştı bu ne ya diye. Gittiğimizde öğrendim ki dün onların first nation(kızılderililer oluyo kendileri) için verdikleri bir ziyafetmiş. Veya first nationların verdiği. Orayı tam anlamadım. Yemekten önce bir adam gelip bizimle eğitimimizin önemi hakkında bir konuşma yaptı. Adamı çok kolay aklınızda canlandırabilirsiniz. Aklınıza bir kızılderili filmi getirin. Oturan Boğa'yı alın. Üstündeki yerel şeyler yerine gömlek ve kot pantolon giydirin. Saçlarını da arkasından beline kadar toplayın. Eline de bir davul verin. İşte böyle yaşlıca bir adamdı:D. Adını bilmesem de kendisiyle tanıştığım için çok memnunum. Çok iyi biriydi. 
Ziyafete geçtik konuşmadan sonra. Ziyafet dediğime bakmayın adı öyle sadece. Esasında kendisi bir parça yemekten ibaretti. Ama şimdi koca okulu nasıl doyursunlar di mi:D. Yemeğin ilginç yanı moose(yani sığın veya mus) eti olmasıydı. Ama tadı da görünüşü de bildiğimiz dana eti gibiydi. Pek bi fark hissetmedim şahsen ben.
Okuldan sonra dün basketbol takımı alıştırmaları başladı. Ben de katıldım tabii ki çünkü yapacak daha iyi bir şeyim yoktu:D. 24 kişinin olduğunu, çoğunun iyi oynadığını ve benim 4 yıldır oynamadığımı hesaba kattığımızda fena değildim ama takım seçmeleri olursa seçilmeyeceğime eminim:D. Yine de çok eğlendim ve uzun zamandır oynamadığım için bir nevi özlemişim diyebilirim. Seçmeseler bile oradan şutlanana kadar gitmeyi sürdüreceğim.
Antremandan sonra akşam halloween dansı vardı. Dürüst olacağım kendimi bildim bileli (doğum günü partileri haricinde:D) partilerle veya danslarla hiç işim olmamıştır. Dans etmeyi de oldum olası becerememişimdir zaten. Peki ben orada ne arıyordum. Aslında bunu bana da sordular ve hiçbir fikrim yok. Sanırım daha iyi plan olmadığından ve bir daha katılamayacağımdan katıldım:D. Katıldım dediğim de bir saat kadar birilerinin arasına kaynamaya çalışıp beceremedikten sonra bir kenara oturup müzik dinlemekten ibaretti ama her türlü değişiklik evde oturmaktan iyidir:D.
İşte böyle tuhaf bir gün oldu. Bugün de esasında Haunted House(korku evi) davası vardı okulda ama vaktinde beni götürebilecek kimse yoktu ve hiçbir arkadaşımda gitmiyordu. Ben de boşverdim. Zaten çok da merak ettiğimi söyleyemeyeceğim:D.


Feast, Sport, Dance

What is the title about? Acually it pretty summorizes my yesterday. At the third course, they called us for a feast. By feast I mean some food of course, how can we expect them to feed all of us?:D. We got moose meat for meal. I thought it would be somethıng different but it wasn't. It was same as beef for my opinion:D. But before the feast, there was a first nation (you may call Indian) to speak with us. He said that it was a feast for first nation people or a feast of first nation, I couldn't exactly get ıt. To describe him, he was a typical Indıan from any movie that you know. Instead of wearing a traditional outfit, he was wearing a shirt with jeans. Althought I couldn't catch his name, I'm glad that I met him as he was an amazing person. 
After the school, we got our first basketball practise. Well I wasn't playing for four years and there were 24 kids who was really good at. But after all, I guess I was fine and I really enjoyed it. I don't think that they will choose me for the team but I will be there till they kick me out:D.
And after all of these, there were a halloween dance. To be honest, I'm not into parties or dancing and I cannot dance. Then why was I there? Well even I don't know the answer. It's probably because I won't have another chance to join one. By join I mean trying to join some groups but failing and sitting somewhere listening to the music:D. But everything different than a daily routine is nice:D.

2 yorum:

  1. Sen "Oturan boga" benzeri abimizi tarif ederken, ben icimden sirayla "evet...aldim....giydirdim....bagladim, evet...." diye gecirip kendime de güldüm okurken:)

    Ayrica senin o tevazu dolu ince esprilerine de bayiliyorum:)

    Ama lütfen birdahakine birkac resim olsun artik yine (bak bende de kafiyeli oldu valla):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkür ederim:) Ya resim konusunda fazla odunum sanırım, biri karşıma burada resim çekiniz tabelası koyana veya annem elime fotoğraf makinesini tutuşturana kadar pek aklıma gelmiyor doğrusu:D O fotoğraf kültürünü bi kazanamadım gitti:D

      Sil