16 Ekim 2015 Cuma

Gerçekten Hiçbir Şey Yapmıyorum:D - Really Empty Days

Niye yazmıyorum. Başlığın da anlatacağı üzere gerçekten boş bir haftaydı. Kalk, kahvaltı yap, okula git, eve gel, ders çalış, film izle ve ya oyun oyna, yat:D Ama sonra aklıma geldi ki, bir günümü de yazsam herhalde size sıradan gelmez:D O yüzden yazıyorum.

Bugünden örnekle yola çıkacağım:

Sabah saat 7'de uyandım. Ama kalkma saatim 7:15 olduğundan yatakta kıvranmaya devam ettim. Sonra kıvranma mazeretim de kalmayınca kalkıp üstüme bir şey alıp(malum soğuk) mutfağa gittim. Ahna ile Shiann'in günlük "Acele et servisi kaçıracaksın" tartışmaları eşliğinde (Sürekli bana annemi ile Bilgiç'i hatırlatıyor oluşları nedeniyle tartışmalarını gülerek izliyorum:D) geleneksel kahvaltım olan peynirli sandviçimi yedim. Peynir dediğim de dilim cheddar zaten. Sonra zaten hazır olan çantamı alıp kapının girişine koydum. Su şişemi doldurdum. Beden eğitiminde giyeceğim rahat kıyafetlerimi aldım yanıma. Ahna 7:45 gibi çıkıyor. Biz de Shiann ile 7:50-55 arası çıktık. Okula gelince ilk iş kıyafetlerimi dolabıma koydum. Sonra İngilizce sınıfına gidip kitap okudum. Normalde düzgün kitabım vardı ama bitirdiğim için Özdemir Asaf'ın şiir kitabını okudum. Dayanmadı tabii bir ders ama çok güzel olduğu için defalarca okudum:D. Kalan zamanda şiirden sınav olduk. Gördüğüm en basit sınavdı diyebilirim. 20 üzerinden 23 aldım bonus sorularla beraber:D. Sonra bilgisayar dersine geçtik. Zaten her şeyi bitirdiğim için Isaiah'a yardım ettim biraz. Biraz da 3D tasarım programıyla ev, parkur vs inşaat ettim:D. Sonra fen dersinde sunum yapacaktık. Benim sunumum yağmur ormanları hakkındaydı. Bazıları 2li bazıları benim gibi tekli olmak üzere 8 grup vardı. Şimdi size zamanı sekize bölüp herkesin eşit derecede anlattığını söyleyebilirdim ama öyle olmadı:D. Benim sunumum yarım saat sürdü, yağmur ormanlarını çok ayrıntılı anlattım çünkü sınıf kitabımızda geçmiyordu. Ben de olacağından değil de merak eden varsa yardımcı olayım dedim. Kalan yarım saatte de diğerleri sundu. Sonraki ders beden eğitimiydi. Dersde bol bol egzersiz yaptık ve bu yüzden ondan sonraki yarım saattlik çalışma boşluğu boyunca uyudum:D. Son dersim de matematikti ve onda da tüm soruları hızla cevaplayıp, koskoca haftasonu ödevini 10 dakikada bitirip müzik dinledim:D. Bir ara bana "yok artık inanmıyorum bitirmiş olamazsın" dediler. Ben de onların sırasına defterimi fırlattım:D. Çok komik bir olaydı:D.

Evet bütün günüm bundan ibaretti:D Şimdi evdeyim, yemek yedim. Biraz Ahna ile oynadık. Şimdi de film izleyeceğim:D


Really Empty Days


Well I didn't write as I did't do anythıng:D. But I thought that maybe my usual days are different for you:D

So here I'm writing about my day:

Today I woke up at 7:00 but I got up at 7:15 so I just stood still in the bed. After getting up, I went to the kıtchen to have my usual breakfast whıch ıs cheese sandwıch. Whıle I was having my breakfast, I watched Ahna and Shıann to do theır usual conversation about "Hurry or you will be late"(I always watch them with smiling as they remind me my mum and brother:D). Then I got my backpack, I filled my water bottle, took my gym clothes and put them near to the door. Ahna left in 7:45 and we left in like 7:50/55. My first course was English. I read my poetry book first and then we had an exam whıch was really easy. I got 23 over 20 with bonus questions:D. Then we went to computer course. I had already finished my work so I sat next to Isaıah to help him and draw some houses with 3D drawing program. Then we went to science course. There were 8 groups to make their presentation. I would like to say that everyone did it in the same time but I can't:D. I did mine for like half an hour and then the others made theirs in the other half. My presentation was about rainforests and it was really detailed. Because there wasn't anythıng about them in our course book so I though maybe somebody is wondering about them. Then we went to PE course. We did lots of excersizes and I was so tired that I slept in the half hour study block. Our last course was Math. I did all of the questions on the board and finished my whole weekend homework in ten minutes. Then I listened to the music.

Yes this is all I did today and nearly the whole week:D.

2 yorum:

  1. Bos günlerin böyleyse.......:) Valla gayet de dolu dolu bence. Hergün ayni rutin olunca birsey yapmiyormus gibi geliyor insana degil mi. Ev hanimlarina da böyle haksizlik yapilir iste "hic birsey yapmiyor...evde.." diye. Halbuki onlarin yaptigini bircok istekiler yapmazlar:)



    Bu arada Metehan.... senin o sucuklu yazini okudugum andan beri aklimda sana buradan sucuk yollamak vardi ama okadar cok arastirdim sorusturdum ki oraya buraya....en son gümrük müdürlügünü aradim ama maalesef heryerden ayni cevabi aldim. Etli ürünleri postalamak mümkün degilmis:( nasil üzüldüm anlatamam....oysa ben neler planlamistim , sana ne süprizler hazirlayacaktim... olmadi maalesef...

    Bir de sen oralarda bir sorustursan? Yok mudur bir yolu bunun ya? (bak hala ümidimi kesmedim görüyorsun):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim, düşünmen bile yeter:). Biz de geçen gün arkadaşlarla buluştuk yemek için onun da yazısını yazacağım ama yazamadım bi türlü:D.

      Sil