5 Aralık 2015 Cumartesi

Erken Bir Yılbaşı - An Early Christmas

Ne zamandır yazamıyordum, en iyisi yazmaya geçen hafta sonundan başlayayım. Cumartesi sabahı saat 8'de kalkıp hemen yollara düştük. Biz dediğim ben ve konak ailem:D. Yaklaşık 2 saatin sonunda Moncton'a vardık. Moncton benim uçakla Toronto'dan aktarma yapıp geldiğim şehirdi bu arada. İlk iş olarak otele eşyaları bıraktık ve alışveriş merkezine gittik. Bana iki buçuk saat sonra buluşuruz dediler. Çok büyük bir yer değildi ve ilgimi çeken pek bir şey de olmadı. Sadece ihtiyacım olan spor ve tenis raketi çantalarını aldım(not düşeyim geçen cuma black friday olduğundan her şey ucuzdu). 

Alışverişten sonra beni bir lokantaya götürdüler. Her yıl bugünlerde buraya gelirlermiş bir kere. Lokanta hoştu, yemekleri de güzeldi. Yemek yedikten sonra otele dönüp beklemeye başladık. Neyi diye soracak olursanız o gün geçit töreni varmış. Yılbaşı temalıydı ama onların christması bile ay ortasında ne diye o gündü hiçbir fikrim yok. 

Geçit sırasında donmamakla uğraştığım ve telefonu odada unuttuğum için fotoğraf çekemedim. Ama yaklaşık yüz katılımcının olduğu bir geçitti. Herkesin kendi arabasıyla çektiği bir podyumumsu bir şey vardı:D. Kesin bir adı vardır ama ben bilmiyorum. Bu podyumları ddeğişik temalarla süslemişler. En sonunda da noel babanın arabası geliyordu. Çok güzel bir olay olsada eksi on beş derecede üç saat ayakta bekleyince pek de hoş olmuyordu. Sonlara doğru ben bitse de gitsek moduna girmiştim:D.

Ertesi gün öğle yemeğine bir arkadaşlarını çağırdılar. Yemek boyunca arada benim de katıldığım sohbetler edildi. Ayrıca arkadaşları olan çift beni evlerine davet etti, umarım gidebilirim:D.

Yemekten sonra tekrar yola çıktık. Ama eve gitmek yerine beni bir gençlik merkezi tarzı bir yere bıraktılar. Diğer exchange öğrenciler de oradaydılar. Yapabileceğimiz bir çok seçenek olmasına karşın ben üç saatimi bilardo ve basketbol oynayarak geçirdim. Bilardoda çinli öğretmen de dahil olmak üzere herkesi yendiğimi de belirtmeden geçmeyeyim :D.

Günün sonunda eve döndüğümüzde çok yorgundum ve hemen yattım. Güzel bir hafta sonu olduğunu söyleyebilirim. Çok uzun da değildi kısa da:D.


An Early Chirstmas

I couldn't write for a while and I suppose I should start by telling my last weekend. Saturday, me and my host family got up at 8 and went for a ride. After 2 hours we arrived Moncton. Moncton is the city that I flew from Toronto when I first arrive Canada.

First we found our hotel and left our stuff there. Then we went to a shopping centre. It wasn't that big and I couldn't find something that I interested in. I just bought a sport bag and a tennis bag which I really needed.

After that they took me to restaurant which they usually go around these times. My meal was really nice and I liked there.

Then we went our hotel back to watch a christmas parade. I couldn't take any photos as I left my phone in my room but it was great. There were like 100 groups that had their own cars and stuff. And in the and the santa came. It was awasome but I was really tired after 3 hours of standing in a cold weather.

The next day, we returned but they took me to something like a youth centre. The oyher exchange students were there too. There were many things to do and chose playing pool and basketball. It was a fun time.

When I came back, I was too tired that I went to bed. So, it was a nice weekend. Not too long, not too short:D.

3 yorum:

  1. Hadi hadi... o telefonu bilerek birakmissindir sen odada, resim cekmek olmasin diye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Ayşecim. Bak bana haber bile vermedi böyle bir şey olduğunu fotoğraf çek derim diye :) Demiyorum gerçi artık, zorla güzellik olmaz :)

      Sil
    2. Yok cidden, çantamı alıp çıkmıştım ama telefon şarjdaymış:D

      Sil