17 Aralık 2015 Perşembe

Şirin Şeyler - Cute Things

Bugün aslında neredeyse hiçbir şey yapmadık. Çünkü cuma okulun son günü, christmas tatiline giriyoruz. Dolayısıyla kimse bir şey yapma modunda değil. Ben de genelde kitap okuyorum. Ama kısa da olsa şunun çok hoşunuza gideceğini düşündüm.

Geçenlerde 1. sınıfların noel babaya yazdıkları mektuplara cevap yazmıştık (şahsen benim fikrim "Noal baba yok, tüm hayatın bir yalan" yazmaktı ama izin vermediler haliyle:D). Bugün hemen yanımızdaki ilk okula gidip mektupları sahiplerine verdik. Noel baba Shiann'in hala ilk okulda öğretmen olduğunu sansa gerek ki ona vermiş mektupları. Çocukların ne kadar sevimli olduklarını anlatmama gerek yok sanırsam:D. Hepsinin sırayla kalkıp adını söyleyip mektuplarını beklerkenki yüzlerini izlemek acayip keyifliydi:D. Daha sonra da küçük arkadaşlar kalemlerini ve kağıtlarını alıp onlara mektup getiren büyük arkadaşlarıyla eşleştiler ve boyama yaptılar:D. Tamam boyama konusu biraz işkence olabilirdi ama boyamaktan ziyade onları izlemek çok keyifliydi:D. Ve bu sırada ben yine bir çok minik arkadaş edinmiş oldum (niyeyse küçük çocuklar beni hep çok severler:D).

Tuhafıma giden tek şey çocukların artık tablet, telefon, psp gibi şeyler istemesi oldu noel babadan. Ben de bi düşündüm ben 1. sınıftayken tablet yoktu. Babamın telefonundan amiral battı oynarsam şanslıydım:D Yani ben yaşlı hissettiysem artık...(gerisi can sağlığım adına getirmiyorum).

Dipnot: Tamam kabul her sene itinayla noel babadan bana yılan getirmesini isteyen bir çocuk olarak ben de çok normal değildim. Ama bundan iyidir, yani sanırım :D.


Cute Things

Nothing much happened today. As we are going on a holyday after tomorrow, no one is excited to do school work. So I usually read my book.

But last week we had written answers for 1. grade kids who had written a letter to santa (though my first intension was to write "There is no santa, your whole life was a lie." they didn't let me:D). Today we went elementary school to deliver that letters. They were so cute that I cannot describe:D. Their faces were priceless when one by one they stood up and told us their name:D. After they all had their letters, we sat together and painted some pictures. And I got lots of new little friends (for some reasons the most of the little kids like me).

The only weird thing was they all wanted tablet, psp, pc games etc. Well, when I was at grade 1, there weren't any of those. So even I felt old:D. (Ok, I admit that as a kid who wanted a snake from santa every year, I wasn't that normal:D).

4 yorum:

  1. Yine kikir kikir gülmekten kendimi alamadim. Böyle ufak nokta atislari yapan, tam dozunda olan mizah anlayisina bayiliyorum Metehan'cim:)

    Ah cocukluk... ben de cok kücükken burada 6 Aralikta kapinin önüne ayakkabilarimi, cizmelerimi koyardim (Almanya'da 6 Aralik "Nikolaus" günüdür. Bir gün öncesi kapinin disina cizme falan konur , Noel Baba icine tatli birseyler birakir gidermis...güya. tabii bu ihale yine anne babalara kalir o ayri) ben de alman arkadaslarimdan duyar yapardim aksamdan , ama ertesi gün ayakkabilarima bakip avucumu yalardim tabii:)

    Ah cocukluk... saflik, sevimlilik falan denir ama resmen salaktik ya:D

    YanıtlaSil
  2. Hahaha noel baba yok ha :)

    http://metebilge.blogspot.com.tr/2005/12/bizim-evin-mete-halleri.html?m=1

    YanıtlaSil
  3. Ay xmas falan anlatacak hiçbirşeyin yok mu senin :)

    YanıtlaSil