18 Ocak 2016 Pazartesi

Yılbaşıı - New Year

Tamam yoğun istek üzerine yazmaya devam ediyorum:D.

Şimdii, Noel'den (ben de biliyordum bir ismi vardı diye de, aklıma gelmemişti bir türlü, hatırlattığınız için teşekkür ederim:)) (Hayır Noel Baba'dan da uyanmadım, üstüme gelmeyin) sonra yılbaşına kadar günlerim doluydu ama bir şey yapmadım çok. O nasıl ya diyecek olursanız, cumartesi hava güzeldi diye kar aracını aldık, arkasına kızak bağlayıp geniş bir alanın üzerinden tekrar ve tekrar geçtik. Böylece kızak pisti açmış olduk. Bir de yakınlarda akçaağaç şurubu yaptıkları bir yer varmış oraya gittik. Her ne kadar bahara kadar kullanılmayacak olsa da biz orada hamburger yapıp yedik ve çay içtik. Dahasında ben karda yürüyüş yaptım. Bir ayı görürüm diyordum ama göremedim.

Pazar günü kiliseden sonra eşyalarımızı alıp kampa doğru yola koyulduk ama yolun yarısında kar fırtınası beklendiği için geri dönmek zorunda kaldık. Benim şikayetim olmadı çok arabada uyukluyordum şahsen.

Pazartesi tembellikten başka bir şey yapmadım, odamdan çıkmamış bile olabilirim:D. Baştan sona bir kitap bitirdim.

Salı Günü St John'a gittik. Bir iki saat mesafedeki bir şehir orası. Biraz gezdik ama her yer karlıydı gezilecek yerlerin çoğu kapalıydı. Ama bir kitapçıya, bir şekerciye ve bir restorana gittik ki çok güzeldi. Restoranda Mısır kültürünü yansıtmışlardı. Yemekleri bizimkilere oldukça benziyordu. Eh bir Türk lokantası olamaz ama ne yapalım:D.


Ben ve Brazilyalılar St. John'dayken. 
(Kalan fotoğrafları kızlar bana hala atmadılar bununla idare ediverin:D)


Vee çarşamba günü yılbaşıydı tabii ki:D. Biz de Moncton'a gittik ve orada kaldığım ailenin üniversite arkadaşlarıyla buluştuk. Çok kalabalıktık. Değişik bazı kutu oyunlarına katıldım ve aşağıda benden bir yaş küçük iyi çocuk vardı onlarla takıldım çoğunlukla. Oynadığımız bir oyun vardı ki acayip tuhaf ve utanç vericiydi ama süper fizik bilgilerim sayesinde paçayı kurtardım:D. Basit bir şeydi; bir mendil kutusu alıp üstündeki açılan yeri(tamamını değil, sadece açılan yeri) çıkartıp tabanından kemer geçirmişlerdi. Kemerle kutuları arkalarına gelecek şekilde bellerine takıyorlardı. Kutunun içine de küçük bir top koyuyorlardı. İki kişi karşılıklı sallanarak topu çıkartmaya çalışıyorlardı. İlk çıkaran kazanıyordu. Ama ayakların yerden kesilemez, eğilemezsin ve tabii ki kutulara dokunamazsın. Eğer aklınıza getirdiyseniz ne kadar komik ve utanç verici olduğunu anlamışsınızdır sanırım:D. Benim yapmaya hiç niyetim olmasa da beni kaldırdılar. Ben de düşündüm, şimdi bu neden zor ve nasıl yaparım? Biraz mantık yürüttükten sonra aklıma bir fikir geldi. Başla dediklerinde topu ortalayıp kutuyu ilk yukarı ve ileri sallayarak topu yukarı kenarın ortasına, oradan aşağı geri sallayarak aşağı kenarın ortasına oradan da tekrar yukarı sallayarak 3 hamlede çıkarttım topu. Bunlar tabii ki yazdığımdan çok daha kısa sürdü ve kimse ne olduğunu anlayamadan ben kazanmış oldum. Sanırım en herkesin arasında en hızlı ben kurtuldum toptan:D.

Sonrasında yeni yıla girdik, orada yattık ve ertesi gün öğleye doğru yola koyulduk. Sonuç olarak eğlenceliydi, çok çılgın insanlarla tanışmış oldum:D.

New Year

After the christmas, first day, I was tired as dead. Second day, we went to the woods with snowmobile to make a sliding path. Third day after church we were going to a camp but it cancelled because of a snowstorm.

Next day, we went to St. John which is a few hours far city. Sadly because of the snow, lots of places were closed. But we still went to a candy shop, a book shop and a Egypth Restaurant. The food was similar to the Turkish restaurants but of course, Turkish food is the best:D.

Then, on new year's eve, We went to Moncton, where there are some friends of my host family. They were very nice people and I had lots of fun. I played some crazy games with the whole family and then went to join the two boys down stairs who are one year younger than me. One of the craziest games was a game in which you put box on a belt and a ball is inside the box. You basically try to get rid of the ball by just shaking your belly. You cannot jump or touch the ball. I didn't want to play at first but they forced me to:D. So I played for only 3 seconds because I made it our with three moves:D. So it was a long and funny night. I enjoyed staying there for the night. I met crazy people:D.

15 yorum:

  1. Metehan çocuğum,kızdım ben bu hatunlara ,rahat bırakın belki yazmak istemiyor falan diye ama cadı bunlar yavrucuğum.Beni de ,hıı dıtladılar hihihihi.Arada foto falan koyup altına da bir iki cümle uydur gitsin.Neticede yayın mı yayın....Yoksa Handan bizi örgütleyip örgütleyip salacak üstüne.Ben ispitleyeyim de (ispiyonlayayım yani ) sen gene bildiğini yap çocuğum.Ay çok şeyetmeyecen anne kısmını,he deyip geçecen.AAA,Handaaann,dur kız gelmeeee,imdaaattt,can kurtaran yok muuuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek öyle Sevda Hanım :)

      Ayın sonu gelmiş neredeyse yılbaşı yazısı yazılmamış, bir anne olarak tabii ki duruma el koymam gerekiyor. Hastayım falan demem uçarım senin eve haberin olsun :D

      Sil
    2. Demek öyle Sevda Hanım :)

      Ayın sonu gelmiş neredeyse yılbaşı yazısı yazılmamış, bir anne olarak tabii ki duruma el koymam gerekiyor. Hastayım falan demem uçarım senin eve haberin olsun :D

      Sil
    3. şey,biz taşındık da,adresimiz de belli değil henüz :((

      Sil
    4. Yalnız yorum bir değil iki kere yayımlanmış, bak sen bendeki azme. Taşındın falan dinlemem bulurum bacım. Sana bişey yapmaktan vaz geçtim kızının aklına girip Kanada'ya yollasam diyorum :)

      Sil
    5. Kanada'ya gitmez de,Uzakdoğu'da bir yere koşa koşa gider hihihi

      Sil
    6. Metehan evladım,vazgeçtim yukarıda yazdıklarımdan,her gün yaz çocuğum,yoksa anneciğin bana fena şeyler yapacak çocuğum.He güzel evladım,iki satır karalayıver,guguldan da bir iki foto koy,bu teyzen de yaşamına devam etsin evladım :))

      Sil
    7. Desteğin için teşekkür ederim Sevda Teyze, ama sanırım azınlıkta gibiyiz ben en iyisi yazayım:D

      Sil
  2. Vah basima gelenler. Biz seni elin Kanada'larina belinde top oynatsinlar diye mi yolladik cocuuum?! Kör olaydim da bunlari okumayaydiiiiim...neyse yilbasi gecesine az da olsa uygun bir faaliyet olmus, o yüzden birsey demiyorum baska:D


    Bak Handan'cim gördün mü, simdi de bunu buldu "Kizlar fotolari yollamadilar daha". Iyimis valla:)

    Neyse, hadi bir süreligine kafani dinleyebilirsin Metehan'cim, biz bununla idare ederiz simdilik. Ama cok uzarsa annenin de gaziyla yine bineriz tepene bak haberin olsun. Bence sen simdiden cekedur bikac foto moto biseyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuhaf gelenekleri var ne diyim:D

      Ama ne yapayım cidden atmadılar fotoğrafları:D

      Sil
  3. Ahahahaaa :))
    Baskılara dayanılamamış ve gelinmiş :))
    SEn yazmayınca daha çok yorum yapmıyoruz, anneciğin bizi güzel örgütlüyor sadece :))
    Yoksa sen yaz söz hep çok çok yorumlar yapacağız :)
    Metehan ben o top olayını çözemedim yalnız :)) Anlattığını şekilledim de üstelik, yani oklarla çizgilerle önüme resmettim ama çakozlayamadım :))
    Ama olayı uzun tutmayıp hemen konuyu tamamladığın iyi olmuş :))
    Kendine dikkat et ve buraları boş bırakma...

    YanıtlaSil
  4. Sanırım yazmazsam annem bana karşı savaş açacak en sonunda:D. Ya da daha basitinden gelip kulağımdan tuttuğu gibi geri götürecek:D.

    YanıtlaSil
  5. Yürü Handan kim tutar seni. Ben annenden yanayım Metehan. Anneler merak eder. Biz seni oraya zaten bize blog yazasın, fotoğraf yayınlıyasın diye gönderdik:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha di mi Çenebaz onun için gönderdik :)

      Sil
    2. Blog tamam da fotoğraf sıkıntı:D

      Sil