27 Ocak 2016 Çarşamba

Kayak Kaçamağı - Went Skiing

Bu olay geçen çarşamba oldu:D. Aslında bizim grupla alakası yokmuş ama diğer exchange grubunun kordinatörü kayağa götürüyormuş kendi öğrencilerini, otobüste boş yer de olunca beni ve Mustafa'yı da aldı yanına. Sonuç olarak okulu bir günlük ekerek(kesinlikle çok üzülüyorum!) kayağa gittik:D.

Sabah 7'de yola çıktık. Yol 3 saat sürüyordu molamızla beraber dolayısıyla ben saat 6'da kalmış olamama hiç yakınmadım. Çünkü uyuyacak bol bol zamanım vardı:D. saat 10'da dağın tepesine vardık. Türklerden ben, Buket, Lale ve Mustafa vardık. Bizim haricimizde yanlış bilmiyorsam(benim grubum olmadığından kim nereli tam emin değilim:D) bir Alman ve yedi Brazilyalı vardı. Tesise varınca hiç vakit kaybetmeden ekipmanlarımızı kiraladık. Ben şahsen soğuktan korunmak adına giydiğim beş kat kıyafetin altında nasıl görünüyordum hiçbir fikrim yok ama sanırım bi deri bi kemik olduğumdan normal duruyorumdur:D. Dışarı çıkınca ilk başta bizi bir test yaptılar. Lale snowboard öğrenmeye gitti, biz üçümüz de teste girdik. Test basitti, lakin elimizle bir şeye tutunarak yukarı çıkıyorduk ve 3 seferin ardından kollarım kopuyordu. Testin amacı yeşil pistten kayabilir miyiz onu ölçmekti. Okul grubu olduğumuzdan bir nevi eğitim amaçlı oradaydık. Üçümüz de testi geçtik ve kaymaya başladık.

İlk başta nasıl paralel kayıldığını hatırlamadığımdan yarı kar sapanı yarı paralel kaymaya çalıştım ki bu da bacaklarımı öldürdü. Neyse ki ikinci seferin sonunda hatırlamayı başardım. Aşağı Mustafa önde, Buket ortada ve ben en arkada olmak üzere sıra halinde kayarak iniyorduk. Mustafa en son geçen Mart, ben geçen Ocak ve Buket de 3 sene önce kaydığı için yetenek sıralamamız bu şekildeydi:D.

Saat 12'de yemek için ara verdik. Saat 1'de tekrar çıktık. Bu sefer bizi bir üst düzey teste çağırdılar. Paralel kaymamız isteniyordu. Şimdi, benim sağ bacağım solumdan daha iyi. Sağa tüm ağırlığımı verebilirken sola veremiyorum. Dolayısıyla sola dönüşlerim keskinken sağa dönüşlerimde biraz takılıyorum. Şanssızlığıma eğitmen sağa dönüşümü görmüş ve tam bilmediğime karar vermiş. Diğerlerine 360 derece dönüşü gösterirken bana ve Buket'e paralel çalışmamızı söyledi. Eh ben de bu sefer bana baktığı sırada keskin bir sola dönüş yaptım ve "aa sen zaten biliyormuşsun." tarzında bir tepki aldım:D.

Testten sonra mavi pistten kaymamıza izin verdiler. Orası tabii ki daha dikti:D: Bir iki seferden sonra Mustafa ve Buket bıraktılar ben biraz daha kaydım. Sonrasında saat 4'te otobüse doluşup geri döndük. Geri döndüğümüzde saat 7 olmuştu ama Colin beni ve Mustafa'yı alacaktı ve o da 9 gibi ancak Moncton'dan dönerim demişti. Biz de kızların birinin annesinden rica ettik ve bizi bir restorana götürdü. Orada yemek yiyip sohbet ettik. Biraz sonra Colin de geldi, o da bir şeyler söyledi. En sonunda eve döndüğümde saat 10'u geçiyordu ama çok eğlenceli bir gündü kesinlikle :D(okuldan iyidir!).

Went Skiing

Last wednesday I went to skiing with the other exchange group. Their coordinator let me join them. So I missed one day in school(so sad!) and went skiing instead:D.

I woke up at 6 and our bus left at 7. Hopefully, it was three hours of travelling in which I can sleep:D. We arrived there at 10 and got changed. First they tested us to see if we can skii by ourselves. Me, Mustafa and Buket were the only ones who knew how to skii. We passed, so they let us use the easy path. We skied 'till 12 and then had a lunch break. After and hour, we went back again. They tested us again, this time a more advanced one. They wanted us to skii parallel, which I remembered after the second round. I could easily turn left but I couldn't turn right as well as turning left. Because my right leg is better than my left. So, the teacher first saw my right (bad) turn and told me to work on it. When he asked for a second time, I turned left and he said something like "wow, you already knew it.". So we all passed and went to the other hill, which of course was steeper. After a couple rounds, Mustafa and Buket left and I skied some more rounds. Then at 4 we all head back to the bus.

We arrived the city at 7 but Colin, who was going to take me and Mustafa home, was going to come around 9, So we asked one of the girl's host parent to take us to a restaurant. We talked and ate and had fun:D. It was after 10 when I was back at home. It was a tiring but a great day:D.

6 yorum:

  1. "Ben şahsen soğuktan korunmak adına giydiğim beş kat kıyafetin altında nasıl görünüyordum hiçbir fikrim yok ama sanırım bi deri bi kemik olduğumdan normal duruyorumdur:D "

    Ilahi Metehan yaa..:)))

    YanıtlaSil
  2. Okula gidemediğine çok üzülmüşsün belli :))) Keşke bu kadar belli etmeseydin bu kadar çok üzüldüğünü :))) Kıyamam sana :))))
    Çok eğlenceli bir gün olmuş ama bak, üzülme o yüzden okulu kaçırdığın için :))))
    Sen çok yaşa Metehan emi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, üzüntüm dindi gibi:))

      Sil