4 Ocak 2016 Pazartesi

Noel Baba Buraya Erken Geliyor - Santa Comes Here Earlier

Çok fazla gecikmiş olmama rağmen kaldığım terden devam ediyorum. Halifax'tan döndükten sonraki gün Christmas Eve diye geçiyor. Şahsen christmasa ne diyeceğimi bulamadım, yılbaşı da diyemiyorum:D. Öğleyin Shiann'in ailesinin evine gittiler yemek için ama benim kendimi toparlamam lazımdı o nedenle evde kaldım.

Akşama doğru kiliseye indik. Kilisede mum yakma seremonisi (harbi bazı terimleri nasıl çevireceğim hakkında hiçbir fikrim yok, bu ne derseniz aslı aşağıda:D) tarzı bir şeye katıldık. Hepimiz bir mum aldık ve yerimize geçtik. Günün önemi hakkında konuşuldu. İncil'den hikayeler okundu (Hz. İsa'nın doğumu ve yaşamı hakkında istemediğim kadar çok şey öğrendim) ve şarkılar söylendi. En sonunda da mumları yaktık ve bıraktık.

Bundan sonra yemek için Bill ve Laura'nın (Shiann'in anne ve babasının) evine gittik ve yemek yedik. Sohbetler edildi, çaylar içildi ve iskambil destesiyle bir oyun oynadık. Bunlardan sonra eve gittik ve ben yattım çünkü hala çok yorgundum.

Sonraki gün Chirstmas idi. Erkenden kalkıp ağacın altına koştum falan demek isterdim ama çok derin uyuyordum beni or kaldırdılar saat 7'de:D. Salona gittik. Ağacın altında bir çok hediye vardı. Sırayla herkes kendi hediyelerini açtı. Benim hediyelerim aşağıda (sağdaki iki t-shirt'ü ben kendime almıştım:D). Saymam istenilirse; çikolata, iskambil kartları, pijama, top, iki kitap (favorilerim çünkü okuyacak kitabım bitiyordu:D), bulmaca kitabı, atlet, çay ve kupa.


Hediyelerden sonra yemek yedik ve tekrar Shiann'in ailesinin evine gittik. Shiann'in kardeşlerinden biri de oradaydı. Beraber daha çok hediye açtık (bana t-shirt ve Ice-Tea almışlar ki Ice-Tea'ye bayıldım:D). Sonra tekrar önceki günkü kart oyununu oynadık. Önceki gün Shiann ve ben Bill ve Laura'ya karşıydık ve berabere kalmıştık, bugün onlar yendi. Ardından ben aşağıda bilardo masası olduğunu öğrendim ve oraya kuruldum. Colin'i beşe iki ve on ikiye üç yenerek biraz insafsız davranmış olabilirim:D.

Akşam yemeğini de orada yedik ve döndük. Sonuç olarak güzel geçti. Eğlendim ben:D. Ama yine de pek bir yılbaşı havasına giremedim çünkü bana göre daha vardı yani:D.

Santa Comes Here Earlier

I'm writing from where I left. After Halifax, it was Christmas Eve. They went to Bill and Laura's (Shiann's parents') place for breakfast but I was too tired so I stayed. In evening, we went to church for Candle Light Service. They sang songs, told us stories from Bible and talked about the importance of that day. In the end, we lit our candles.

After the church, we went to Bill and Laura's place together. We had dinner and played card games. Then we went back home and I went bed as I was still too tired.

The next day was Christmas. I would like to say I woke up early for gifts but well, I was sleeping too deep that they woke me up:D. We went to livingroom and opened our gifts. The photo above shows my part:D. After that we ate our breakfast and went to Shiann's parents again. There, we opened more gifts and played card games. Then I went to play pool and Colin joined me. We played a lot(I won the most of the games). After that, we had our dinner and came back.

That was nice for me and I had fun. But I wasn't exactly in the mood of Christmas as in Turkey we celebrate New Year's Eve instead:D.

14 yorum:

  1. Christmas'a Noel diyebilirsin. Çünkü Noel İsanın doğuşunun kutlaması.25 Aralık. Biz ise yılbaşını kutluyoruz.31 Aralık. Yeni yılın kutlu olsun. Neşeli, başarılı, mutlu ve bol hediyeli olsun.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Tam da benim yazmak istediğimi Adsız yazmış. Christmas yani Noel. Noel ise Hz İsa'nın doğumu kabul ediliyor Hristiyanlara göre.
    Musmutlu senelereniz olsun. Yeni yılınız kutlu olsun.
    Bu arada yeni keşfettim bloğunuzu ve hemen takibe aldım. İlginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Anneannen oğluşuma sadece iki kişi yorum yapmış deyince ben de yazayım bari dedim :)

    Haydi tatilin devamını bekliyoruz :) Tembellik etmeyelim. İleride harika bir anı olacak bu blog.

    Bu arada Noel Baba bir kardeşin var, aklı fikri ağabeyine hediye almakta haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Yazılarını severek okuyorum. Bil istedim sadece:) daha çok yazasın diye:)
    Pınar

    YanıtlaSil
  5. DAAAAAATT!!! Bak duydun zilin sesini, tolerans süren doldu Metehan'cim. Annenle ikimiz artik kizmaya baslicaz artik ona göre he. Hmmmmmmmmmmmm! *gözlerini pörtletir, isaret parmagini sallar*


    (Ay cok mu sert cikistim oksa, kiyamam)

    Noel bitti paskalya bayrami yaklasiyor artik neredeyse, sen gelmez oldun.
    Taslaraaaaaa mi döööndü kalbin gelmediiiiin, sen gelmeeez oldun..niriniimm... sen gelmeeez olduuuuuun...nirinimm..sen gelmeeeez olduuuuuun.


    Handan, sen de birsey söle bacim. Ayil bi veytink for yu felen biseyler de. Cok gecikti bu cocuk.

    ;)

    YanıtlaSil
  6. Hahaha Ayşe kızmanı severim ben senin. Geliyor üç parmak karikatiründeki anne geldi gözümün önüne bir an :D

    YanıtlaSil
  7. Bak bütün anneler toplaştık gözleri pörtlettik, işaret parmaklarımızı salladık hıımmm!!! diye. Çabuk gel bloguna. Ona göre taam mıı...

    ( Metehan sen bakma bu annelere çocuğum bildiğin gibi takıl :) )

    Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  8. Metehaaaaannnnnnn!!!!
    Hadi gel bloguna artık... Bak izleyici gadgetini de eklemişsin artık... Yeni yazın hemen ekranıma düşecek artık :)
    Hadi bekletme bizi...
    Hem anneni de oralarda buralarda gezmeye mecbur etme tamam mı :)
    Hadi yakışıklım, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. Yazmayınca daha mı çok yorum alıyorum ne:D

    YanıtlaSil