18 Mayıs 2016 Çarşamba

Fotoğraflar :D - Photos :D

Koyamadığım fotoğrafları yüklemeyi sonunda başardım:D.


Denizcilik Müzesi'nin altında bulunuyor burası. Eskiden kullanılıyormuş. Her türlü denizcilik malzemesi satılıyor. Ne denir bilemedim:D



Bir mayın! (yok canım!)


En hızlı gemi olarak tasarlanmış. Yapılmış mı orasını hatırlamıyorum bak:D


Bu şey bir deniz fenerinin aynası. Yanında kimseyle çekemedim ama kocaman.


Müze böyle gemi maketleriyle doluydu. Çok hoşuma gittiler:D




Bu arkadaş (ya da hanımefendi mi desem?) Discovery Center'dan. Her ne kadar içeriği çocukça olsa da dinozor varsa Metehan bayılır.


Ayrıca bu şu ana kadar bulunan tama en yakın T-Rex fosiliymiş. Adı Sue:D


Bu da robot dinozor:D
(dedim ya dinozorsa Metehan bayılır diye:)



Burada kaleye giriyoruz. Arkadaki evimsi tepeler kale oluyor:D.


Surlarının dışındaki hendek


Kapısı


İçerisinden


Anlatmaya çalıştığım mum feneri:D.


Her ne kadar telefonum sapıtıp pembeli çekmeye başlamış olsa da gayet çok fotoğraf çektim:D. Kesinlikle annem tehdit etmedi.

4 yorum:

  1. Bence bilinc altinda var annenin fotograf baskisi, sen farkinda degilsin , hahaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerek mi var, ciddi ciddi çekmezsen sonun fena olur haaa dedi:D

      Sil
  2. Hahaha, yooo gayet açık açık tehdit ettim. Hiç pişman değilim ;D

    YanıtlaSil