26 Ağustos 2015 Çarşamba

Gitmeden Önceki Düşünceler

Kanada'ya okumak için bir sene gitme fikrini ilk duyduğumda "Cidden böyle bir şey oluyor mu?" diye düşünmüştüm. Bal gibi de oluyormuş. Bütün yaz oraya buraya koşturduktan ve binlerce evrak doldurduktan sonra bu kadar uğraşa nereye istersem giderim demeye başladım. İşin ilginç yanı tüm işlerim yoluna girdi. Hiçbir aksaklık çıkamadı çok şükür. Şimdi son olarak bilet işlemleriyle uğraşmak kaldı ve sonrasında umarım Kanada'ya gitmeyi başarabilirim. Gerçekten heyecanlı bir durumda olduğumu yazmama gerek yok sanırım. Her yeni mail geldiğinde ayrı bir heyecanlanıyorum. Ama annemin de dediği gibi deriiin bir nefes alıp her şeyi sıradan yapmaya başlayınca geriye bir şey kalmıyor yapılacak. Ama şunu da eklemeliyim ki yazın başında bana uzak bir macera gibi görünen şey şu an tam karşımda duruyor. Artık sanki hiç gitmeyecek sadece hep hazırlanacağım gibi bir hisse kapılmaya başlamıştım ama şu an her şey yavaş yavaş gerçek yüzünü göstermeye başladı ve bu da daha fazla heyecanlanmama neden oluyor. Ayrıca meraklıyım da. Neyle karşılaşacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Ama ne olursa olsun bunu yapabilirim, yani sanırım. En kötüsü Kanada'dan kovulurum yani ne olacak:D

18 yorum:

  1. Rüzgarın bu yaprak tanesinin önüne neler çıkaracak,nerelere götürecek çok merak ettim şimdi. Ama şundan eminim öğle ustalıkla üstesinden gelecek ki herşeyin maceralarıyla hayran bırakacak. Başarılar............

    YanıtlaSil
  2. Başarılar diliyorum , bence her şeyin üstesinden geleceksin ... Merakla bekleyeceğim yazılarını ...
    Sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  3. Nasıl sevindim senin adına :)
    Herşey gönlünce olur umarım...
    Kanada'dan bize el sallarsın ;) Bizde sana tabi ki ;)

    YanıtlaSil
  4. Kanada maceralarını sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
    Çenebaz teyzen

    YanıtlaSil
  5. Hepinize çok teşekkür ederim, ben de merakla bekliyorum neler olacağını:D Çok eğlenceli bir macera olacağına eminim:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Metehan,

    1.Blog ismi süper olmus!
    2.Bu bloga acman da cok süper olmus, cünkü bu konuda paylasacagin cooook seyler olacak tabii ki (hayirli olsun)
    3.Senin adina acaip seviniyorum ve heyecanlaniyorum. Simdiden buradaki paylasimlarini büyük bir merakla bekliyorum.
    5.Sen böyle bir anneye (ve aileye) sahipken ve sende böylesi harika özellikler (zeka,azim, duyarlilik, saygi ve espri) varken sirtin yere gelmez ve istedigin herseyin üstesinden gelirsin evelallah. Bir de Allah saglik ve bol sans verdi mi...versin insallah...tamamdir yani:)
    6. Evet 4. yok farkettim...caktirma.

    Ayse Teyzen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşe Teyze, beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  7. oleeey başarılar ve iyi yolculuklar. bak kanadaya gidince söyle bana arkadaşım var sana yardım eder unutma taam mııı. ya da annene söle bana sölesin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha teşekkür ederim:) New Brunswick'te pek kimsenin olduğunu düşünmüyordum:D

      Sil
  8. Basari dolu bir yil gecirmeni dilerim..Her seyin yolunda gitmesine sevindim...Yasadiklârini ,tecrübelerini buradan okumak güzel olacak..Bizde oglumuzu ilerde yurt disina egitim ve dil ögrenmesi,ilerletmesi icin göndermeyi planliyoruz...Blogun hayirli olsun...Sevgilerle, Allah yolunu acik etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, size de iyi şanslar ilerisi için:)

      Sil
  9. Metecim hem blogun hemde kanada isi hayirlı olsun.annede sabir diliyorum canimmm.

    YanıtlaSil
  10. canım metosum ;

    Kanada seni göndermek istemezse ne yapacağız biz :))))
    Eminim bizim gibi onlarda sana hayran olacaklar canım benim ,

    güle güle git güle güle gel,

    maceralarının zevkle okuyacağım

    zuhal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha yok bence en yakın zamanda postalarlar:D

      Sil
  11. Olmazsa ben seni isyerine götürürüm yeğenim merak etme:)

    Kürşad

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O daha cazip geldi şu an:D Kanada dediğin nedir ki sonuçta:D

      Sil
  12. Başarı ve bol şanslar diliyorum Metecim....

    YanıtlaSil